Підсyмковий наказ по методичній роботі за 2017-2018 навчальний рік     

https://drive.google.com/file/d/1wze7-dbbtFT93wNG1TCZ80RvXplcDpyi/view?usp=sharing


Таблиця 5

ОНОВЛЮЄМО ПОЧАТКОВУ ОСВІТУ РАЗОМ
Під таким гаслом 17.02.2017р. у Києві (Інститут педагогіки НАПН України , спеціалізована ЗШ І-ІІІ ступенів №316 з поглибленим вивченням української мови ) проходило засідання Всеукраїнського круглого столу "Розвиток початкової освіти: прогнози та їх експериментальне впровадження".
Потреба подолати протиріччя між розподілом освітнього процесу на окремі предмети , з одного боку, і цілістністю світу та цілістністю сприйняття дитиною довкілля, з іншого, призвела до розроблення освітнього проекту " На крилах успіху" в межах дослідно-експериментальної роботи.
Учасниками круглого столу були і вчителі нашої школи:
С,Ю.Гребенюк та О.Р.Балабуха

НОВА   ШКОЛА

засідання творчої групи 
7 квітня на базі Лежинського НВК відбулося засідання творчої групи "Нова українська школа" Вчителі початкових класів, методист відділу освіти, молоді та спорту Запорізької райдержадміністрації Лапенкова А.В. обговорювали навчально- ' методичний посібник "Шкільний старт" та атлас "Всесвіт" у рамках дослідно - експериментальної роботи.

Вимоги до формування змісту І комбінації

підсумкової контрольної роботи з української мови

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Диктант або текст для списування з пропущеними орфограмами обсягом 50-55 слів і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати. Текст не має містити більше 2 слів на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи**

1

по 6 балів*

6 балів

2.

Завдання до тексту для перевірки мовних знань

4

по 1 балу

4 бали

3.

Творче завдання до тексту: побудова зв’язного висловлювання з 3-4 речень (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 2-3 речень

1

по 2 бали***

2 бали

Разом

6

12 балів

* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;

** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;

*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

 

ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з української мови формується з тестових завдань закритого типу (на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих), відкритого типу (з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань), диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь і творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов. Тестові завдання виконує на аркуші, виданому вчителем.

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

 

Від 13.03.2017 № 1/9-149

 

Департаменти (управління)
освіти і науки обласних,
Київської міської державних
адміністрацій

 

ЗАТВЕРДЖУЮ
заступник Міністра
освіти і науки України
П. К. Хобзей

 

Орієнтовні вимоги
до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році

 

Загальні положення

Державна підсумкова атестація (ДПА) в 2016/2017 навчальному році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547 (далі МОН України), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, та наказу МОН України від 20.10.2016 № 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році» із змінами, внесеними наказом МОН від 30.12.2016 № 1696 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 року № 1272».

Строки проведення державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів І і ІІ ступенів визначаються педагогічною радою і затверджуються відповідним наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року.

Атестація у загальноосвітніх навчальних закладах І і ІІ ступенів проводиться за місцем навчання у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.

У загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів: української мови, літературного читання, математики. У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин учні можуть додатково проходити державну підсумкову атестацію з четвертого предмета: мови національної меншини. Рішення про проведення державної підсумкової атестації з мови національної меншини приймається педагогічною радою на підставі письмових звернень батьків (одного із батьків) або їх законних представників і затверджується наказом керівника навчального закладу.

У загальноосвітніх навчальних закладах ІІ ступеня державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів:

1) українська мова;

2) математика;

3) предмет за вибором педагогічної ради навчального закладу з одного з зазначених навчальних предметів: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (залежно від навчального закладу), історія України, всесвітня історія, правознавство (практичний курс), географія, біологія, хімія, фізика, інформатика. Рішення педагогічної ради щодо вибору третього предмета для проходження ДПА затверджується наказом керівника навчального закладу до 05 квітня 2017 року. У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом для проходження державної підсумкової атестації можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

Державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з 23 травня по 16 червня 2017 року згідно з графіком, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.2016 № 1055 «Про затвердження Календарного плану підготовки та проведення у 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», з трьох предметів:

1) українська мова;

2) математика або історія України (період ХХ – початок ХХІ століття); випускники можуть обирати один з цих двох навчальних предметів незалежно від профілю навчального закладу;

3) предмет за вибором учня з одного з зазначених навчальних предметів: біологія, хімія, фізика, географія, іноземна мова (англійська, або німецька, або іспанська, або французька мова – залежно від того, яка іноземна мова вивчалась у старшій школі), математика, історія України (період ХХ – початок ХХІ століття). Учні, які другим предметом для проходження ДПА обрали математику, можуть обрати для проходження ДПА з третього предмета історію України і навпаки.

У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням або вивченням мов національних меншин проведення державної підсумкової атестації з навчального предмета «Мова національної меншини» здійснюється відповідно до вимог наказу МОН від 20.10.2016 № 1272 щодо Переліку навчальних предметів, з яких у 2016/2017 навчальному році проводитиметься державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженому наказом МОН від 20.10.2016 № 1272 у редакції наказу МОН від 30.12.2016 № 1696.

Інформацію про порядок реєстрації та графік проведення ЗНО розміщено на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua).

Для визначення оцінок за ДПА зараховуватимуться результати виконання всіх завдань сертифікаційної роботи ЗНО або частини з них (залежно від навчального предмета). Інформацію про перелік завдань, результати виконання яких зараховуватимуться як оцінка за ДПА, можна отримати на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які у поточному навчальному році (з 01 червня 2016 року по 01 червня 2017 року) отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту Deutches Sprachdiplom (DSD), Österreichisches Sprachdiplom Deutsch (ÖSD), Goethe-Zertifikat B1, Goethe-Zertifikat B2 – німецька мова; DELF/DALF – французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge English Language Assessment, Pearson Test of English (PTE – англійська мова; D.E.L.E. – іспанська мова) рівня B-1 – для загальноосвітніх навчальних закладів, B-2 – для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, результати зазначених іспитів (за бажанням випускника) зараховуються як результати ДПА і у додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється атестаційна оцінка з іноземної мови 12 балів. Випускники, які вже отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту, але зареєструвалися для проходження ДПА з іноземної мови у формі ЗНО, мають до 31 березня 2017 року внести відповідні зміни до реєстраційних даних, звернувшись за допомогою до особи, відповідальної за реєстрацію у навчальному закладі. Випускники, які не внесуть відповідні зміни, проходять ДПА з іноземної мови у формі ЗНО.

Випускникам, які отримують міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту рівня В-1, В-2 у період з 31 березня до 01 червня 2017 року і які проходитимуть ДПА з іноземної мови у формі ЗНО, у додаток до атестата про повну загальну середню освіту (за зверненням випускника) виставляється атестаційна оцінка з іноземної мови 12 балів.

Результати зовнішнього оцінювання у вигляді оцінок рівня навчальних досягнень за шкалою 1-12 балів зазначаються у відомостях результатів державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти, проведеної у формі зовнішнього незалежного оцінювання, що передаються загальноосвітнім навчальним закладам в електронному вигляді. Передання відомостей відбувається в терміни, визначені Календарним планом підготовки та проведення у 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 31.08.2016 № 1055.

При цьому звертаємо увагу на те, що внесення оцінок за ДПА до додатка до атестата має здійснюватися з урахуванням наслідків розгляду апеляційних заяв випускників щодо результатів зовнішнього незалежного оцінювання (відповідно такий випускник атестат отримує пізніше). У разі прийняття апеляційною комісією рішень про зміну результатів зовнішнього оцінювання загальноосвітнім навчальним закладам будуть надаватися відомості результатів розгляду апеляційних заяв учасників зовнішнього незалежного оцінювання.

Особам, які з’явилися для проходження ДПА у формі ЗНО та роботу над тестом яких достроково припинено у зв’язку із допущеними ними порушеннями процедури проходження ЗНО, виставляється нуль тестових балів, що відповідає одному балу за ДПА. Відповідно до документа про освіту за ДПА з цього предмета виставляється 1 (один) бал.

Український центр оцінювання якості освіти (далі – УЦОЯО) надсилає навчальним закладам результати ДПА, проведеної у формі ЗНО під час основної сесії, до 20 червня 2017 року.

Учням (вихованцям) вечірніх загальноосвітніх навчальних закладів та вечірніх/заочних класів загальноосвітніх навчальних закладів та учням загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Міжнародна українська школа» надається право пройти ДПА з усіх предметів, визначених МОН України, за місцем навчання за завданнями укладеними навчальними закладами. У разі проходження такими учнями зовнішнього незалежного оцінювання оцінка за ДПА виставляється за результатами ЗНО.

Учні, які перебувають в установах виконання покарань та слідчих ізоляторах, проходять ДПА за місцем навчання за завданнями, укладеними вчителями навчального закладу.

Учні (вихованці), які проживають на тимчасово окупованій території, проходять атестацію у Міжнародній українській школі або іншому навчальному закладі системи загальної середньої освіти України, що розташовані поза тимчасово окупованою територією або в навчальних закладах, що перемістилися з такої території. Громадянам України, які проживають на тимчасово окупованій території, надається право пройти атестацію екстерном. При цьому атестацію мають можливість пройти особи, які зараховані на екстернатну форму навчання.

Учні (вихованці), які хворіли під час проведення атестації, та учні (вихованці), які не з’явилися для проходження атестації або не взяли участь під час і основної, і додаткової сесії ЗНО з певного навчального предмета, результат якого зараховується як оцінка за ДПА, через поважні причини, зобов’язані надати довідку, на підставі якої рішенням педагогічної ради загальноосвітнього навчального закладу та відповідним наказом його керівника їм надається право пройти атестацію в строки визначені навчальним закладом за завданнями, укладеними навчальними закладами.

Учні (вихованці), які тимчасово навчалися за кордоном і повернулися в Україну після проведення атестації, проходитимуть атестацію в строки визначені навчальним закладом за завданнями, укладеними навчальними закладами.

В окремих випадках, згідно пункту 13 розділу ІІ Положення про державну підсумкову атестацію, дозволяється проводити атестацію достроково за завданнями, укладеними навчальними закладами.

Особи, які не з’являться для проходження ДПА у формі ЗНО без поважних причин та особи, які зареєструвалися на екстернатну форму навчання, але не зареєструвалися у встановлені терміни для участі в ЗНО, за винятком осіб, які проживають на тимчасово окупованій території (лист МОН від 14.09.2015 № 1/9-436 «Щодо продовження здобуття загальної середньої освіти особами, які проживають на тимчасово окупованій території України»), матимуть можливість пройти ДПА в навчальному закладі у вересні поточного року за завданнями, укладеними навчальними закладами.

 

Про проведення державної підсумкової
атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах у 2016/2017 навчальному році

 

Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Положення про Державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547 (далі МОН України), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, надсилаємо орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році та змісту атестаційних завдань, що додаються.

 

 

Заступник міністра Павло Хобзей

 

                                             

                                              

     УКРАЇНА

МАР’ЇВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД –ДОШКІЛЬНИЙ     НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

 

Н А К А З

від« 01» вересня 2016р.                                                    № 171

 

 

 

Про організацію науково – методичної

роботи з педагогічними кадрами школи

в 2016/2017навчальному році

 

             Відповідно до Програми розвитку освіти Запорізького району на 2013 – 2017 роки, наказу відділу освіти, молоді та спорту «Про організацію науково – методичної роботи з педагогічними кадрами району в 2016/2017 навчальному році»  № 174 від 29.08.2016 р. та на підставі аналізу методичної роботи за 2015/2016 навчальний рік з метою виконання завдань із розвитку освітньої галузі, на створення умов для рівного доступу до якісної освіти, здійснення науково – методичного забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти, безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі досягнень педагогічної науки, розвитку їх творчого потенціалу, впровадження перспективного педагогічного досвіду, виходячи з проблемної теми школи

Н А К А З У Ю:  

1.     Спрямувати  роботу педагогічного колективу школи на реалізацію шкільної науково – методичної проблемної теми : «Творче спрямування діяльності вчителів школи на успішну реалізацію освітньої системи шляхом опанування новітніх освітніх технологій» та розвиток творчого потенціалу кожного вчителя.

    З цією метою пріоритетними напрямами діяльності науково – методичної роботи школи визначити:

1.1.         Модернізація традиційних та впровадження інноваційних високоефективних форм та методів роботи.

1.2.         Удосконалення роботи з обдарованими дітьми.

1.3.         На основі глибокого і системного вивчення рівня знань, умінь та навичок школярів з окремих навчальних предметів, стану викладання окремих базових дисциплін, продовжувати вивчати і пропагувати елементи перспективного педагогічного досвіду вчителів школи, які досягли високих результатів у навчанні та вихованні учнів.

1.4.         Активізація роботи щодо участі учнів школи у конкурсах учнівської творчості, у Всеукраїнських турнірах різного спрямування.

2.     Затвердити таку структуру методичної роботи у 2016/2017 н.р.:

2.1.         Шкільні методичні комісії:

-         Вчителів початкових класів (керівник Балабуха О.Р.);

-         Вчителів гуманітарного циклу (керівник Хмарюк Н. В.);

-         Вчителів природничо – математичного циклу (керівник Лаптєва В.В.);

-         Вчителів художньо – естетичного циклу, вчителів фізкультури та трудового навчання (керівник Паталах С.І.);

-         Класних керівників (керівник Михасюк З.П.).

2.2.         Методична рада:

-         Голова методичної ради – Зуб Л.В.

-         Заступник голови методичної ради – Долгова З.В.

-         Секретар методичної ради – Паливода О.М.

-         Члени методичної ради – керівники шкільних методичних предметних комісій: Балабуха О.Р., Хмарюк Н.В., Лаптєва В.В., Паталах С.І., Михасюк З.П.

2.3.         Психолого – педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до навчання у школі» (керівник Гребенюк С.Ю.)

2.4.         Психолого – педагогічний консиліум «Адаптація п’ятикласників до навчання в середній ланці школи» (керівник Зуб Л.В.)

3.     Провести атестацію таких вчителів:

Чоботи Ю.О.– вчительки початкових класів;

Гребенюк С.Ю.. – вчительки початкових класів;

Балабухи О.Р.. – вчительки початкових класів;

Балабухи С.К.- музичного керівника дитячої групи

4.     Організувати курсову перепідготовку вчителів: Долгової З.В., Козлової Н.В.,Зимарьової С.І.. Балабухи О.Р., Чоботи Ю.О., Москаленко О.М., Гринь І.В., Балабухи С.К.

5.     Провести предметні тижні

Місяць

Предметні тижні

Дата

Жовтень

Іноземна  мова

Російська  мова

10.10-14.10

24.10-28.10

Листопад

 

Українська мова,  література

Трудове  навчання

Біологія,  природознавство  Екологія рідного краю

07.11-11.11

14.11-18.11

             21.11-25.11

 

Грудень

Захист Вітчизни

Історія ,правознавство

Історія рідного краю

05.12-09.12

12.12-16.12

 

Січень

Математика

Географія

16.01-20.01

23.01-27.01

Лютий

ОЗ

Інформатика

Хімія

Фізика

30.01-03.02

06.02-10.02

13.02-17.02

20.02-24.02

Березень

Шевченківський  тиждень

Образотворче  мистецтво і

художня  культура

13.03-17.03

20.03-24.03

 

Квітень

Фізична культура

Музика

03.04-07.04

10.04-14.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.     З метою стимулювання педагогічної майстерності, залучити вчителів школи до участі в шкільному та районних конкурсах «Вчитель року» та інших конкурсах професійного спрямування.

7.     Забезпечити участь педагогів школи у роботі РМПК.

8.     Провести методичні заходи, спрямовані на підвищення педагогічної майстерності педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ефективного педагогічного досвіду через систему декади нестандартних відкритих уроків.

9.     Поповнювати шкільний методичний кабінет розробками окремих уроків, виховних заходів.

10.  Вчителям – предметникам та класоводам продовжувати впроваджувати інноваційні технології у навчально – виховному процесі.

11.  З метою обміну досвідом роботи, розвитку творчих здібностей педагогів залучати вчителів до участі в районній та обласній виставці – презентації педагогічних ідей та технологій «Освіта Запорізького краю».

12.  Вчителям – предметникам активізувати роботу по підготовці здібних і обдарованих дітей до участі в МАН, сприяти масовому залученню школярів до участі у конкурсах учнівської творчості, у Всеукраїнських турнірах різного спрямування.

13.  Продовжувати тісну співпрацю з усіма членами освітнього округу.

14.  Модернізувати традиційні та впроваджувати інноваційні високоефективні форми та методи роботи.

15.  Сприяти реалізації Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти та його навчально – методичному забезпеченню.

16.  Заступнику директора з НВР  Долговій З.В.

16.1.    Інформувати відділ освіти про виконання даного наказу в термін до 01.06.2016 року.

16.2.    Довести зміст даного наказу до відома вчителів.

17.  Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з НВР Долгову З.В.

 

                  Директор  школи:                                       _____________ Л.В. Зуб

Долгова ,287-51-27