Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.02.2019, 02:34

Мой сайт

Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

Правила прийому дітей до 1 класу загальноосвітнього навчального закладу

1. Зарахування учнів до загальноосвітнього навчального закладу здійснюється на безконкурсній основі.
2. Адміністрація навчального закладу зобов’язана вжити заходів до ознайомлення батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до навчального закладу, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.
3. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його директора.
4. Для зарахування учня до навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають наступні документи:
- заяву на ім'я директора школи;
- копію свідоцтва про народження дитини;
- медичну картку встановленого зразка

До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років, які за результатами медичного обстеження не мають протипоказань для систематичного шкільного навчання.

Обстеження фахівцями й оцінку функціональної готовності дитини до школи проводять за рік (у 5 або в 6 років) до вступу в школу.

Для зарахування учня до 10 (11) класу подаються наступні документи:

 - заява батьків або осіб, які їх замінюють;

-  копія свідоцтва про народження дитини;

- медична довідка  встановленого зразка;

-  документ про відповідний рівень освіти

Документи, які необхідні для переходу з іншої школи:

- заява батьків,
- копія свідоцтва про народження дитини,
- паспорт одного з батьків,
- особова справа учня (учениці),
- медична картка

Зразок заяви

                                                                                                                                              Директору Мар'ївського

                                                                                                                                              навчально-виховного

                                                                                                                                              компексу

                                                                                                                                              Петрук О.А.

                                                                                                                                              ______________________       

                                                                                                                                              (ПІП батька, повністю)

                                                                                                                                              _______________________

                                                                                                                                              (Домашня адреса, телефон)

 

 

 

                                                                                             Заява

 

 Прошу зарахувати мою дитину ____________________________ (ПІБ, дата народження повністю),  до 1-го класу школи. З умовами зарахування ознайомлений. Даю згоду використовувати і обробляти мої персональні дані та дані дитини у порядку, встановленого чинним законодавством. Мова навчання дитини _____________.

До заяви додаю: медичну картку, копію свідоцтва про народження (інші документи за потребою).

             

            _______________                                                                                                                   ________________

                     Дата                                                                                                                                    Підпис


БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Якомога більше спілкуватися з дітьми, розповідати їм і читати художню, пізнавальну літературу. Збагачувати досвід дітей позитивними враженнями  під час прогулянок, екскурсій, цікавих спостережень у соціальному, культурному і природному довкіллі. При цьому враховувати пізнавальні інтереси й переваги своїх дітей. Детальніше зупинятися на об’єктах і явищах, які привабили дитячу увагу найбільше.

Розповідати дітям про себе (своє навчання, роботу, захоплення), про родичів (де живуть, ким працюють, ким доводяться дитині, які мають чесноти та інше) та людей, які оточують дитину за межами сім’ї. Частіше ділитися з дітьми спогадами про минуле, дитинство дорослих, улюблені ігри, друзів дитинства, цікаві чи складні життєві ситуації. Пропонувати дітям пограти в улюблені ігри рідних людей, почитати їхні улюблені книжки, переглянути улюблені фільми чи послухати дорогі пісні.  Попросити малюків описати власні ігри з друзями у дитсадку чи у дворі, знайти в них спільне із уподобаннями свого дитинства, разом з дітьми придумати нові варіанти старих ігор і забав.

Організовувати спеціальні мовленнєві ігри для розвитку різних сторін усного мовлення, можна – із залученням рідних, сусідів, друзів. Так, для збагачення словника різними частинами мови корисно пограти в «Зимові слова», «Солодкі слова», «Скляні (дерев’яні, металеві, пластмасові та ін.) слова», «Ввічливі слова», «Веселі/сумні слова», «Спортивні слова» тощо. Тут важливо дати правильну, чітку установку: «Давай згадаємо всі слова, які нагадують нам про...». Поуправляти дітей у вживанні дієслів буде цікаво в ігрових завданнях «Хто що вміє робити?», «Зміни слово» (утворення нових дієслів за допомогою префіксів), а змагальна вправа «Хто назве більше?» стимулюватиме пошук іменників-назв частин предметів, прикметників, прислівників та інших частин мови.

У повсякденні корисно розширювати запас слів-узагальнень, проводячи ігрові вправи «Назви одним словом», «Магазин меблів (одягу, взуття, іграшок, продуктовий, молочний, овочевий...)», «Що зайве?».

У спілкуванні з дітьми слідкувати, чи вірно вони узгоджують між собою слова у словосполученнях і реченнях, вчасно і коректно виправляти помилки та включати дітей у створювані дорослим ситуації спілкування, де треба застосувати ці уміння. Наприклад, поставити відповідне питання (скільки вікон у нашій квартирі? у якій сукні підеш на день народження?) або запропонувати гру («Пограємо-порахуємо» на узгодження іменників з числівниками, «Хто який?» на узгодження прикметників із займенниками чи іменниками). Можна створювати й провокаційні ситуації мовлення, у яких пропонуються зразки неправильного зв’язку слів у висловлюваннях і які слід виправити («я мчу з гора без лижах» - «я мчу з гори на лижах»).

Звертати увагу дітей на багатозначність слів. У певних ситуаціях не втрачати можливість подумати разом над добором іншого слова замість сказаного, визначенням протилежності у дії чи якості, навести приклад різних значень однакових за звучанням слів. Тут стануть в нагоді й ігри «Скажи інакше», «Дружні слова»,  «Скажи навпаки», «Слова-близнюки».

Залежно від конкретної ситуації задовольнятися лаконічними висловлюваннями дітей або спонукати їх до побудови більш розгорнутих реплік. Щоб привчити говорити поширеними реченнями, варто подавати власні зразки такого мовлення і залучати дітей до гри. Наприклад, у грі «Мовчун і балакун» один гравець задає основу речення, а інший чи інші по черзі доповнюють її по слову наскільки це можливо: «Стоїть хата. – На березі стоїть хата. – На березі річки стоїть хата. – На мальовничому березі річки стоїть хата. – На мальовничому березі річки стоїть біла хата і т.д.».

Не менш цікаві ігри можна запропонувати із словотвору від заданого слова. Зокрема: побудувати ланцюжок слів від слова «вчити» (вчитель, учень, навчання, вчений тощо); утворити назви помешкань від назви тварини (корова – корівник, свиня – свинарник, курка – курник, вівця – вівчарня та ін.).

З метою відпрацювання чіткої звуковимови корисно розучувати з дітьми чистомовки і скоромовки. Якщо у 5-річних дітей спостерігаються вади звуковимови, слід звернутися за допомогою до фахівця-логопеда й виконувати всі  рекомендовані ним артикуляційні, фонематичні вправи для постановки звуків, навчання їх диференціації.

Граючись у слова, варто  пропонувати дітям завдання на виділення першого і останнього звука у власних іменах, назвах іграшок чи інших предметів довкілля, спільно з малюками визначати послідовно всі звуки у слові, шукати заданий звук у словах-назвах предметів, картинок, дій довкола себе тощо. Цікаво й позмагатися на більшу кількість названих слів із заданим звуком, із звуком у певній позиції  у словах.

Корисно разом з дітьми «маніпулювати» звуками, складами, наголосами у словах, переставляючи  їх. Ігри типу «Так і не так» наочно продемонструють дітям значення порядку звуків, складів і місця наголосу у словах .

Започаткувати й надалі підтримувати сімейну традицію щоденних бесід про прожитий день з обговоренням вражень, поточних проблем, досягнень, плануванням спільних заходів для дорослих членів родини і дітей. Спонукати дітей не лише до відповідей на поставлені дорослим питання, а й до самостійної їх постановки.

Привчати дітей бути ввічливими у розмові, бесідах з дорослими і дітьми. Подавати приклад того, як треба вести діалог за столом, у гостях чи при гостях, по телефону. Практикувати ненав’язливий аналіз поточного діалогу за допомогою питань «Чи уважно ти мене слухав?», «Що тобі незрозуміло? », «Які у тебе є питання до мене?»   та ін.

Використовувати можливості сім’ї для залучення дітей до складання зв’язних розповідей: описування іграшки або страви, які сподобалися в гостях; описування уявних речей (автомобіля майбутнього, фасонів бальних суконь для Попелюшки, кімнати Незнайка і Знайка); розповідання за серіями сімейних фотографій (про новорічне свято у дитсадку,  літній відпочинок) або картинок із дитячих коміксів; переказ літературного твору з власними імпровізаціями за слайдами діафільму, ілюстраціями у книзі; складання розповідей-суджень, міркувань, пояснень після перегляду вистав, телепрограм, поїздок, спілкування з дорослими і дітьми під час відпустки, перебування у лікарні тощо. Ділитися з дітьми своїми враженнями, висновками, ставленнями щодо прочитаного, побаченого, пережитого.

Читати дітям твори дитячої художньої літератури і дитячі журнали. Цікавитися новинками книжкового ринку та періодики для дошкільників, залучати дітей до їх вибору і придбання. Опікуватися домашньою бібліотекою, доручати дітям догляд за книжками, наведення порядку на полицях.    

Анкета для батьків: «Чи готова Ваша дитина до школи?»

Інструкція: Дайте відповідь на запропоновані питання. Варіанти відповідей: «так» чи «ні».

1. Чи може Ваша дитина самостійно займатися якоюсь справою протягом 30 хвилин?

2. Чи вміє вона складати розповіді по картинках (більш ніж 5 пропозицій), використовуючи прислівники, прикметники і складні речення?

3. Чи швидко Ваша дитина запам'ятовує вірші і чи знає кілька віршів напам'ять?

4. Чи вміє вона рахувати до 10 і в зворотному порядку? Рахувати до 100?

5. Чи може вона розв'язувати прості задачі на додавання і віднімання?

6. Чи вміє Ваша дитина читати по складах?

7. Чи має вона хорошу координацію рухів?

8. Чи вміє вона малювати і розфарбовувати?

9. Чи вміє Ваша дитина узагальнювати - називати групу предметів одним словом? (посуд, міста, меблі, транспорт, одяг, комахи)?

10. Чи хоче вона ходити до школи?

Інтерпретація результатів:

За кожну позитивну відповідь, нараховуйте собі по 1 балу. Підрахуйте набрані бали.

1 - 3 бали - Ваша дитина поки не готова до школи.

4 - 6 балів - дитина умовно готова до школи, але цього не достатньо для успішного засвоєння шкільної програми. Більше займайтеся з нею, розвиваючи всі пізнавальні процеси (пам'ять, увага, мислення, мова, уява), а також дрібну моторику рук і посидючість.

7 - 10 балів - Ваша дитина повністю готова до початку регулярного шкільного навчання.


Інформація для батьків про Нову українську школу

https://drive.google.com/file/d/19hsSBt33on37qZxq7qlLgRUgoVkzGDar/view?usp=sharing

 

САЙТ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

http://nus.org.ua/


Мар'ївський навчально-виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад"Запорізького району Запорізької області

Електронна черга в дошкільні грyпи:

https://drive.google.com/file/d/1ZtPjWBKhxFeDcxmTlhwLQ5MwaEQ7C6t9/view?usp=sharing

 


 

 


 

 


В УКРАЇНІ ХАРЧУВАННЯ В ШКОЛАХ ХОЧУТЬ ЗРОБИТИ ОБОВ'ЯЗКОВИМ

http://konkurent.in.ua/news/ukrayina/21042/v-ukrayini-harchuvannya-v-shkolah-hochut-zrobiti-obovyazkovim-.html?utm_source=editorial&utm_medium=fb&utm_campaign=Panchenko&utm_content=v-ukrayini-harchuvannya-v-shkolah-hochut-zrobiti-obovyazkovi


  1.  Закон  Про освіту
    Верховна Рада України; Закон від 05.09.20172145-VIII

Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти

1. Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.

2. Батьки здобувачів освіти мають право:

захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;

звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;

обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.

3. Батьки здобувачів освіти зобов’язані:

виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відпо

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
uCoz